Apple Cartoon Wars: Gunner Full Hack Online Legit

Hack Online Legit Cartoon Wars: Gunner

 

 

Cartoon Wars: Gunner hack Role Playing genre

 

Kort: Cartoon Wars Gunner er et sideskrollende, actionfylt spill som inneholder elementer fra RPG og eventyrgenre
Jeg tror at dette er det beste spillet noensinne. Det er mye bedre enn den faktiske tegneserie krigen fordi i dette er du mye mer involvert. Jeg skulle ønske de ville oppdatere den med nye våpen og kanskje nye fiender fordi jeg blir syk av å bruke de samme våpnene hele tiden og aldri dø. Men over alt tror jeg det er et flott spill fordi jeg ganske mye spiller det hver dag
i-app: 200 000 gull
Sjanger: Eventyr
versjon: 106
13 megabyte
-Testet for iOS 6

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: